Khamis, 23 Julai 2015

Aku dan Shaklee


Sukanya bila dapat update blog tanpa perlu buka laptop..hanya pakai tab sahaja..thanks en tunang hadiahkan tab, dia kata senang nak bisness online...so, sweet hehe

Alhamdulilah, hari ini aku nak kongsikan tentang bisness online aku iaitu SHAKLEE . Sejak di pertemukan dengan shaklee rasa banyak membawa perubahan yang positif.Bila kita di kelilingi orang positif, secara tidak langsung kita pun akan lebih positif dan bersemangat.

Salah satu sebab buat bisness ini adalah nak DUIT LEBIH, atau nama lain SIDE INCOME. Sekarang ini kalau kerja, gaji tidak akan cukup atau hanya cukup pakai sahaja. Banyak hutang yang perlu di bayar.

Antara hutang yang menjadi kebiasaan :

1) hutang kereta
2) rumah
3) PTPTN
4) Bill telefon

Itu belum kira lagi simpanan
1) ASB
2) Kahwin
3) road tax & insuran
4) duit bulanan parent
5) barang keperluan sendiri

Cuba tekan kalkulator, terbeliak biji mata. Then, kepala pun boleh jadi sakit. Banyak remaja sekarang tertekan sebab bebanan hutang yang banyak

So, marilah kita keluar dari comfort zone

Kepada anda yang berminat untuk mengikut jejak langkah saya, / keterangan lanjut boleh hubungi saya ayu 017-9937369 atau email nurul_idayu12@yahoo.com atau lawati fb & instagram : ayumimentary.

Yuran ahli hanya RM 75 dan anda berpeluang mencapai pendapatan 5/6 angka sebulan. Jangan lepaskan peluang


0 pegkritik hebat:

Catat Ulasan

copyright@ by cik ayu mentary