Selasa, 25 Februari 2014

cantik suka...buruk ?

hye....nie baru berkesempatan nak update blog...berada di melaka untuk menenangkan diri sebelum memulakan kerja di persekitaran yang baru...
macam-macam cerita yang aku dengar....aku harap aku dapat menyesuaikan diri di tempat baru...amin 


sebenarnya aku nak cerita...aku ada kawan baru namanya comot...comot adalah kucing yang di beri amy kepada aku...kesian comot kecil-!! lagi telah di pisahkan dengan ibunya...comot ada kurap...selalu orang mesti tak suka dengan kucing yang ada kurap...tak pasti kenapa kecil-!! lagi comot dah ada kurap..

moral yang aku dapat : manusia memang nak benda yang cantik , bersih ..yang paling penting yang cantik-!! lah..sebab tu harga kucing parsi di kedai-!! mahal...bukan salah kucing tu kalau mereka kurap...mungkin sebab makanan dan persekitaran...kucing kurap orang tak suka...kalau dah comel dah cantik mula lah suka nak bergurau-gurau ..(lumrah manusia)

lepas nie comot akan jadi warga kota tinggi..hihi...hope dy dapat menyesuaikan diri dengan kehidupan di rumah aku...actully ibu aku pun tak suka aku bawak comot balik...tapi ibu tahu anak dia yang satu ini memang keras kepala...

semoga aku dapat jadi tuan yang terbaik untuk comot ^_^



0 pegkritik hebat:

Catat Ulasan

copyright@ by cik ayu mentary