Rabu, 11 September 2013

khas untukmu


khas untuk : zulhimi kamal

mungkin saya tengah tidur masa awak baca blog nie...terima kasih sebab awak selalu berada di sisi saya walaupun kadang-II awak main game,tengok bola...hehe...saya sayang awak sangat-sangat...lega dapat bercakap dengan awak..kalau saya tengah menangis mesti saya tak jadi nangis...saya tak perlu awak berubah untuk menjadi seperti apa yang saya inginkan sebab saya dah menyintai apa yang ada pada diri awak..saya minta maaf jika saya ada menyakitkan hati awak ^_^

saya tahu awak suka main game , tengok bola...tapi jangan lupakan saya tau...tapi saya rasa awak takkan lupakan saya sebab bila awak main game awak akan guna nama ayumi ...hihi...tapi kalau awak tgk bola saya takut awak lupakan saya sebab tak ada pemain nama ayumi...hihi

kalau tiap-II malam tak dengar awak menyanyi saya rasa ada je tak kena...awak kena tahu tu...

awak saya mengantuklah ini waktu tidur saya..hehe...esok nak kerja...awak pun jangan tidur lambat-II tau..baca entry lagi satu pastu baru tidur..hihi






0 pegkritik hebat:

Catat Ulasan

copyright@ by cik ayu mentary