Khamis, 13 Disember 2012

pengalaman menembak-pulada-


yeyeyeyey dah cuti sekolah, tapi kteorang kena pergi perkhemahan....semua dah berkumpul..macam biasa trak akan lambat...itu memang janji askar..tiada apa yang boleh merubah..hahahaaha

sebelum pergi kat kluang...perkhemahan nie sebenarnya dia adakan di kluang..tapi kami di khendaki tidur dahulu di majidee..pelajar perempuan naik trak lain sebab pelajar perempuan kena pergi pulada...kteorang masuk pertandingan menembak...ambik kau tak agak2..macam2 perasaan yang timbul..dengan berpakaian t-shirt bistari kami akan menembak..masa tu kteorang tak ada baju uniform...kesian kan?..memang kesian pun pelajar perempuan tun habab,,ayu2 je semua..hihihi

so,sampai kat pulada..abang2 askar ajar macamana cara nak menembak...masa tu aku belum pakai cermin mata lagi...aku start pakai cermin mata masa aku dah nak abis spm..

budak laki yang masuk menembak ialah budak aminudin baki..tiba2 je ad..kalau pasal lelaki ke apa aku memang tak ambik port..tak tahu kenapa...mungkin ada padahnya atas kebelagakan aku..nak tahu kenapa? nanti aku cerita kan..XD

makan tengah hari pun kat situ...penat tau ! kena belari bawak m16 pergi kat target untuk tengok kita dapat berapa...masa first2 semangat lah..lama2,berjalan je...hihi..b4 menembak kena pasang kelopak..pegang kemas2...ok masa aku menaip nie pun aku merasakan kerinduaan saat itu untuk kali pertama kteorang pkai earplug...lama2 kteorang ignore kan,..tak pekak lah pun..XD...suatu kepuasan apabila mendengar bunyi tembakan..

berlatih sampai penat then balik majidee..pastu kteorang di bawa ke tempat penginapan...kau ingat hotel ayu?..XD...masa nak turun trak boleh pulak eiyra jatuh tersungkur..habis kepala lutut dy berdarah..eiyra lain kali berhati-hati k...dah ada abg askr panggil dy melutut..

dalam satu bilik tu kteorang tidur b5...rindu sangat nak tidur dengan dyorang,,,sayaamat merindui kawan2 baik saya

bersambung lagi ye..mcmana lah perkhemahan dekat kluang eak?...


0 pegkritik hebat:

Catat Ulasan

copyright@ by cik ayu mentary