Jumaat, 30 Mac 2012

kemerepekan


holla....sebenarnya minggu nie aku nak ikut kak ain balik rumah dia kat pontian...nanti boleh lah aku ajak dia pergi tanjung pia...tapi oleh sebab aku dah plan dengan mr teddy nak main kayak...so aku terpaksa lah batal plan aku dengan kak ain...kak ain ajak pergi masa study week...besh jugak tu...hihi...lepas tu , lepas final housemate plan  pergi PD....tinggal lagi 25 hari je nak final...takutnya,,aku akan belajar rajin-rajin untuk menaikkan pointer aku...sebab aku na sangat sambung dgree..jeles dengan rakan-rakan yang lain...dyorang dah sambung dgree...aku dengan mr teddy rancang nak mohon U yang sama...apa yang aku mohon dia akan mohon...hihihi..^_^

banyak pulak yang aku merepek..mudah-,udahan apa yang di rancang akan menjadi..AMIN..


0 pegkritik hebat:

Catat Ulasan

copyright@ by cik ayu mentary