Sabtu, 4 Februari 2012

saya dan shawl




kenapa dengan gambar nie eak?

actully aku baru je explorer guna picnic...sebab selama nie kalau aku edit aku akan guna photoscape...tu yang pertama...yang kedua,gaya aku pakai shawl...aku larung je mcmana nak pakai..sebab aku tak ada masa nak bukak buku,bukak youtube...sampaikan adik aku cakap yang aku nie suka sangat buat yang pelik-pelik...ye aku mengaku yang aku suka buat apa orang lain tak buat...terutamanya cara pakai shawl...hahha...tapi kalau peri kelas aku lebih suka pakai tudung syiria...jimat masa !...tak adalah susah hati nak jaga-jaga tudung...


tapi ada suatu hari tu aku pakai ala-alaa tajima pergi ke kelas..so kalau kita dah pkai gaya yang pelik-pelik...akan terjadilah soalan-soalan mcm gini?....contoh :

 * eh ! yu kau tak rasa kipas ke kat kepala kau?...sebab aku pkai gaya ala-ala hana tajima.

tak pon dyorang akan tanya

*kau pkai tudung nie,kau buat sendiri atau beli dah siap?..maksudnye gaya shawl tersebut..

moralnye lelaki suka ambil tahu apa yang pelik pada wanita...soooooo.......korang kena lah siap sedia dengan jawapan yang bernas dan jangan kecil hati kalau ada antara mereka yang membahan !

*tak tahu lah mcmana pulak gaya orang bertudung lepas ini...just wait and see lah yeahhh...


0 pegkritik hebat:

Catat Ulasan

copyright@ by cik ayu mentary