Sabtu, 25 Februari 2012

adnan sempit-2




tadi aku pergi tengok cerita nie dengan ifa dan adik aku..actully,aku tengok pun sebab nak bawa adik aku je..yelah aku bukan minat pun sebab masa adnan sempit yang pertama macam biasa-biasa je..masa dalam panggung aku lah orang yang paling beria sangat tengok cerita nie...memang tak boleh belah lah..dari awal sampai akhir asyik nak ketawa je kerjanya...hahha...pelakon-pelakon semua mantap..rugi tau sapa yang tak tengok...hihi

maca biasa kat bawah adalah gambar sekitar hang-out tadi..

lets checkk..

***************************************



don't take easy


sape yang lagi comey??


mula lah tu nak buat muka bengis dia !


saya penjual tiket,sila dapatkan tiket anda sekarang !


senyum tak perlu kata apa-apa


alah,mana nie?...
"kejap ea,kita kol polis"...XD


mereka mewarna


perasan comel abad ini.


nak cuba sebelah mata,terang tak?


 pelukan yang tak dapat di pisahkan


saya lah model banner ini..XD



mereka yang comel


kamilah wanita yang terhebat !

*5/5 bintang di angkasa.


0 pegkritik hebat:

Catat Ulasan

copyright@ by cik ayu mentary