Jumaat, 11 November 2011

selamat datang 20..selamat tinggal 19...

ASSALAMUALAIKUM

holllaaa.....ayumi mentary di sini...pinjam sekejap ayat dina nazir...XD...11.11.11...cantik bukan nombor tu?...tapi bukan itu yang aku nak cerita...pada 12.11.1991..aku dilahirkan...ibu kata aku x cukup umur...so,lepas keluar aku di masukkan kedalam eskebator(maaf kalau salah eja)...kalau lah masa tu aku tak kuat...mestI aku tak dapat menikmati hidup ini...Alhamdulilah aku di beri kesempatan untuk menjadi khalifah di muka bumi ini... 

Setiap tahun aku mesti tak sabar nak sambut hari lahir...kadang-kadang aku akan buat muka tak malu.mintak hadiah...(sebenarnya saja-saja je...kalau dapat pon ok gak)..hihihi

aku suka sangat taw,bila kawan-kawan aku berebut nak wish...selalu diaorang nak jadi yang pertama...hahaha...so,malam nie aku kena ikut giliran lah dengan sapa aku nak bergayut dulu...(bajet popular lah lak)....tp siyes walau x ada hadiah pown aku dah rasa bahagia bila dyorang ingat...yang penting kasih sayang,keluarga,kawan-kawan dan yang tersayang.....itu sudah memadai...

pagi tadi je,dh ada orang wish...kelakar...tu lah excited sangat nak jadi yang pertama...tak kisah lah korang wish yang ke berapa...yang penting korang ingat...

bersyukur sangat padamu YA ALLAH....alhamdulilah..


0 pegkritik hebat:

Catat Ulasan

copyright@ by cik ayu mentary