Khamis, 28 Julai 2011

moden rupanya kolot

 penah tidak dengar ayat ini...tak payah uji akal..dah tahu bodoh...something like that lah ayat sepah...berdekah ketawa..kat facebook pun ada ayat ini...tapi bagi aku ayat tu terlalu kasar..walaupun dalam nada bergurau..^_^

kawan aku ...pernah jumpa orang yang lebih kurang macam nie...MODEN TETAPI KOLOT....kalau kau anak orang kaya ke...dan sewaktu dengannya..ada aku kisah?...kenapa kau perlu cakap...papa saya.........mama saya.................kitaorang tak hadap lah nak dengar..sebab kitaorang bukan kenal kau...siapa kau..asal usul kau..semua kami tak nak ambil tahu lah...tak payah minta simpati kalau kau dulu buat taikkkk lah...sekarang kau ambik balik taikkk kau ini buat baja...tu lagi baik...jangan tak mengaku pulak...taikk tu kau punye!!.....kang aku mandrem...padan muka!

aku minat bisnes...aku paling pantang kalau ada orang cakap ayat mcm nie " sy dengar bisnes awk mcm tak halal "...aku kesian dengan kau sweety...sebab kau terang-terang tunjuk kan yang telinga kau tu pekak..haha..boleh dengar-dengar mcm tu..aku rasalah kan..dalam telinga kau ada satu sistem yang buatkan telinga kau proses maklumat yang negatif...haha...sungguh kesian pada kau...

aku rasa katak sekarang pun dah tak duduk dalam tempurung...katak pon dah tahu nak hidup moden...

p/s :sweety, jangan terlalu tunjukkan kepandaian nanti yang kelihatan hanya kebodohan..
salam..~~








2 pegkritik hebat:

Merpati Puteh berkata...

kenapakah ?

hehe tak paham sgt bahasa kiasan ni

ayu berkata...

heheehhehehe..XD

Catat Ulasan

copyright@ by cik ayu mentary