Khamis, 9 Jun 2011

tak salah kan?

salam satu ukwah,salam persahabatan...gud monink semua...aku nx bagi tw sejak dua menjak,tiga menjak........kowg kira sendirilah,smpai bape kowg suka..x kuasa aku nak melayan...aku mengalami perubahan emosi di mana aku akan senstif....kalau dlu emosi aku nak marah je..tp makin besar nie aku asa x ad mknalah kalau ask nx marah je..orang lain sakit,aku pown sakit...so,scare tbe2 aku jadi seorang yang senstif...aku akn cuba masukkan ape yang owg len rasa dalam diri aku...wa~~..kowg penah cuba??...kalau kowg cuba..aku tw x adalah kes orang yang di tinggallkan kekasih...x adalah kes curang,mempermainkan orang lain n so on....sebab apa aku tw semua orang mesty x nak benda tu semua terjadi dalam hidup kowg kan....tp kenapa ada yang sanggup lakukan...aku x salahkan si pelaku...kemungkinan besar mereka pernah di kecewakan...walau apa pown apa yang kita buat kat dunia nie kita akan dapat cash...aku bukan cakap aku seorang yang baik...aku tulis entry nie pown sebab nak ingatkan diri aku sendiri...mana ada manusia yang x melakukan kesilapan....semua terjadi ada sebab...mana ada benda yang teradi saje2....tol x??...kalau setuju sila  angkat tangan macam saya...kowg suka baca novel x??...aku peminat setia novel...kalau kowg tahu lah...dari novel kita dapat belajar banyak tw...ada yang akap.."alah buat apa bace novel, jiwang je...aku x minat jiwang2"...tp kowg kena tahu...novel x semestinya berkisar tentang cinta semata2....tp tentang kawan,keluarga....bila kau hayati kau akan dapat sesuatu daripada sesebuah novel itu sendiri....bukan salah kalau setiap orang mempunyai impian masing2....tak salah memasang impian tapi biarlah berlandas dengan kebolehan kita,supaya kita x di gelar mat jenin....kecian mat jenin nama dy popular smpai sknuk sebab angan2 dy....thniah sebab kau telah menjadi satu nama yang banyak memberi pengajaran pada kami semua...


p/s:banyak yang aku merepek...tp tu semua lahir dari pendapat aku...yang baik semua dari ALLAH yang buruk itu datang dari saya sendiri...

0 pegkritik hebat:

Catat Ulasan

copyright@ by cik ayu mentary