Jumaat, 24 Jun 2011

mood

mood?..aku tak tahu kenapa sejak akhir-akhir ini mood aku tak ada...mcm ada sesuatu yang akan berlaku..tp apakah?..aku pon tak tahu...aku hilang selera makan...kalau dulu aku lah juara segala makanan...adakah ayat begitu?...lupakan saja...aku tak ada masalah besar yang menyebabkan mood aku terganggu..memang setiap manusia ada masalah...hidup tak akn berseri kalau tak ada yang menguji...adakah aku yang terlalu memikir yang bukan-bukan?..tak suka lah kalau jiwa kacau..banyak soalan berbanding jawapan..skrang aku mahu mencari jawapannya...jeng...jeng....

p/s: petang nak beli baju raya...nak pilih warna apa eak?..hari tu aku ada bagi mak mr teddy kain utk buat baju dan dia pon bagi ibu aku bnda yang sama..kiteorang pilih corak yang sama tp warna dia lain-lain...berapa hari lepas mr teddy text akp mak dia dh jahit...suka...suka...^_^

2 pegkritik hebat:

Cik Orked berkata...

hahaha..
minggu ni mmng minggo mood sedunia kot..
same laa ngan kite..
mknn sedap pon, mcm xde nafsu..;p

ayu berkata...

@Cik Orked
2 lah pasal...hehhehe....

Catat Ulasan

copyright@ by cik ayu mentary