Rabu, 22 Jun 2011

ibu boleh tolong masak kan along?

salam semua..minggu nie ibu nak datang ambik kteorang dua beradik..yeyyeyeye....mcm budak kecik yang kurang kasih sayang..haha..aku dh tentukan menu apa yang aku nak makan...bertuah punye anak...nanti aku tolong lah ibu aku masak..mesti dia bangga...hari first aku nak makan siput sedut masak lemak cili api yang kuah dia tu pekat n likat..mak aiii...aku dah kecur dah...korang tahu tak kecur tu apa??...pastu esknya...nak suruh ibu masak laksa kari...ok,aku minat laksa kari yang mee dia pakai sepeghti...pastu ada sambal belacan...kuah kari dia pon mesti pekat tau...korang penah cuba tak??...pastu hari seterusnya...nasi ayam...dah lama tau aku tak rasa ibu aku masak nasi ayam,...sambal dia mmg slllllluuuuuuuuuuuurrrppppppppp lah....ayam dia tu nak suoh ibu letak madu....awww...korang sori lah..air liur aku dh meleleh la..sampai sini jelah aku cerita nanti ada yang basah aku punyer cik lappy...
tatatatta..^_^

2 pegkritik hebat:

Syuk Ry berkata...

perg.. mmg lapa ni.. huhu..
Wordless Wednesday : Edit or Nature ??

ayu berkata...

@Syuk Ry
hahahaha....lapar mkn lah..^_^

Catat Ulasan

copyright@ by cik ayu mentary