Ahad, 26 Jun 2011

akhirnya,,,,

setelah sekian lama aku kempunan nak makan laksa dan nasi ayam akhirnya impian aku tercapai...tapi agak terkilan lah tak dapat makan siput sedut..ibu cakap tak ada musim kot...dah merata kteorang cari...siput kau mmg kan...time-time mcm nie lah kau tak muncul..masa aku pegi kota hari tu...aku tak jumpa pulak pakck yang jual siput sedut...selalu aku akan nampak dia merayau-rayau membawa hasil dagangannya...mungkin belum rezeki aku nak menikmatinya...poyo pulak ayat....



nie lah laksa yang aku nak sangat...akhirnya aku dapat..tak macam banyak pulak aku letak sambal belancan..
masa bangun tido dah mcm tak ada suara....myb aku tak boleh makan pedas sangat kot sebab nnti mcm terseksa aku nak bercakap...


nie nasi ayam...mmg selera lah aku makan..tak toleh kiri dan kanan pon..haha


nie bukan makanan ataupun coklat ea...nie domo...motif??...bnda nie adq aku beli..dan aku jeles!

sekian...


0 pegkritik hebat:

Catat Ulasan

copyright@ by cik ayu mentary